GRUP VOLTEM PEL MÓN



Grup “ voltem pel món” de l’aula d’acollida de l’IES Serreta de Rubí .
Benvolguts companys i companyes,
Ara ens presentem!
Som el grup de “Voltem pel món” de l’aula d’acollida de l’IES la Serreta de Rubí.



Estem molt contentes i contents de participar en aquesta aventura de llegir el llibre “ La volta al món en 80dies” de l’escriptor francès Jules Verne per aprendre i també per fer noves amistats.
El nostre grup el formen quatre alumnes:



la Sàmia, la Mònica, el Jairo i la Nisrine.



Som tots alumnes de segon d’ESO.

1.La Mònica Astudillo és una alumna xilena que va néixer a Sant Antonio. Té tretze anys i va arribar a Catalunya l’u de març de 2006. LA meva mare es diu Rosa Amelia i treballa en un bar. El meu pare es diu Claudio i treballa de paleta. Tinc un germà petit que es diu David Antonio i fa sisè de primària. Els meus amics i amigues es diuen Christofer, Patricio, Nicol, Nisrine, Sàmia, Verónica, Jairo i Javi. L’assignatura que més m’agrada és informàtica. Quan jo sigui gran m’agradaria estudiar dret.

2. La Nisrine Sifi és una alumna marroquina de catorze anys . Vaig arribar a Catalunya fa dos anys i estudio segon d’ESO. El primer dia a l’institut a ser difícil perquè no sabia parlar i no entenia el que em deien els companys de la classes. Ara tinc uns companys i uns professors molt simpàtics .

3. El Jairo R Fernández és un alumne de Barranquilla , Colòmbia de catorze anys. Quan vaig arribar a Catalunya tenia 12 anys i vaig enyorar molt la meva família i els meus amics.Vaig venir de Bogotà fins a Madrid amb avió i després fins a Barcelona. El mateix dia que vaig arribar, vaig anar a cas dels amics de la meva família a dinar. Ara estudio segon d’ESO a l’IES la Serreta de Rubí. Tinc molts amics.

4. La Sàmia Haddadi .

Sóc una alumna marroquina com la Nisrine Ara tinc catorze anys . La meva mare es diu Fàtima i treball a un restaurant de cuinera. El meu pare es diu Abderrahman i treballa de paleta. Tinc un germà petit que es diu Ismaïl . Vaig néixer a una ciutat del nord del Marroc que es diu Laraix que té moltes palmeres i una platja molt bonica . Fa quatre anys que vaig arribar a la ciutat de Rubí; primer a una escola i ara fa dos cursos que estudio a l’IES la Serreta . El meu tutor de l’aula d’acollida es diu Josep Gregori i va néixer a València, però porta vivint deu anys a Catalunya.

Per accedir a la pàgina d'activitats:
http://www.xtec.net/voltem

http://phobos.xtec.cat/jgomez/intranet/documents/web/etapa_3.htm
Tercera etapa / Capítol 5 : Hong Kong - Yokohama (Japó)- San Francisco - ...



Voltem pel món. (Edició 2007) IES la Serreta
Tercera etapa / Capítol 5 : Hong Kong - Yokohama (Japó)- San Francisco - ...
PREGUNTES QEU CAL RESPONDRE


1. 1.- Quan Phileas Fogg havia recorregut la meitat del globus terraqüi, encara li quedaven: nou dies 80 - 28 = 52 dies vint-i-vuit dies

2. 2.- Clica la frase correcta, referent al rellotge de Passepartout: duia l'hora de Londres no portava l'hora correcta coincidia amb l'hora dels rellotges del vaixell, però amb sis hores de diferència.

3. 3.- A l'arribada al port de San Francisco, Phileas Fogg: havia perdut un dia havia guanyat un dia va arribar tard, a les sis de la tarda no havia perdut ni un sol dia

4. 4.- La causa de la baralla al carrer era: l'elecció d'un jutge de pau l'elecció d'un representant al congrés l'elecció d'un nou governador

5. 5.- Qui va anar a cal sastre a comprar una americana? Fogg, Aouda i Fix Fix, Fogg i Passepartout Fix i Passepartout

6. 6.- El trajecte entre Sant Francisco i Nova York, es podia fer en: 11 dies 7 dies no es podia fer vaixell

7. 7.- Al llarg del capítol, els nostres personatges van patir un retard per culpa de: una avaria del tren un ramat de bisonts la xerrada d'un missioner mormó

8. 8.- Havien detingut el cap de la religió mormona per: rebel·lió i poligàmia la xerrada que va fer al vagó 117 haver-se presentat candidat, l'any 1843, a la presidència dels EEUU

9. 9.- Després d'aturar-se el tren a Ogden, va tornar a arrencar quan un home va arribar corrent a l'estació. Aquest home fugia de: les seves dones la seva dona no fugia, panteixava

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La neu, تساقط الثلج 雪 ձյուն neve,nieve, snow,elurra, снег, sniegas

HISTÒRIA DE VIDA : NANA DIAKITE MALI

Història de vida de Justina Markunas.Polònia