Escolteu i llegiu el que fa en Cheikh, alumne de 1r de l'aula d'acollida . Senegal

El dilluns em llevo a les sis del matí .Faig l’esmorzar. Bec Cola Cao amb llet. Després miro la tele TV3 de català a les set cinquanta.A les vuit del matí entro a la Serreta.
Dimecres a  la tarda vaig  anar a  estudiar a casa d’un amic  per estudiar anglès .El cap de setmana a vegades ,vaig a la Biblioteca per  estudiar i per llegir els llibres i sovint la meva mare em diu  que vagi a un casa d’un amic per anar al parc per jugar .Diumenge  em quedo a casa per estudiar .El divendres  jo vaig  a comprar a Sant Cugat roba  amb el meu pare i la meva mare i  les meves germanes.




Alumne Cheikh Lo, Senegal. 1r ESO. IES la Serreta

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La neu, تساقط الثلج 雪 ձյուն neve,nieve, snow,elurra, снег, sniegas

HISTÒRIA DE VIDA : NANA DIAKITE MALI

Història de vida de Justina Markunas.Polònia