Tema 5. Exercici 10

Data:
Dilluns , quatre d’octubre 2010.
Nom i cognoms:
Curs i grup:

Hola ,com esteu ? No em coneixeu i per això em presento .Em dic Enric Castells i Galí, tinc trenta- dos anys i sóc dentista .Treballo en un consultori mèdic .No tinc cap germà .Us explico tot això perquè el mes que ve em caso i estic molt content .Ens casem el 15 d'abril ,divendres. La meva futura dona es diu Carme Pons i Verdaguer .Té 31 ( trenta-un ) anys i és la secretària de l'ajuntament de Caldes .Fa cinc anys que sortim i ara finalment ens casem.

Preguntes:

• Quan està escrita aquesta nota?
• De què fa l’Enric?
• L’Enric és fill únic. Què vol dir?
• On treballa la promesa de l’Enric?
• Si aquesta parella té fills, com es diran , de cognoms?
• Com es diu la mare de la Carme, de primer cognom?
  1. Gramàtica:
  2. Busca tots els verbs i subratlla'ls:
  3. Conjuga'ls tots en present d'indicatiu, pretèrit imperfet i futur simple.
  4. Com es diuen els teus pares?
  5. De què treballen?
  6. De què voldràs treballar quan acabis l'ESO?
  7. Què t'agrada fer el cap de setmana quan no véns a la Serreta?
  8. Què et sembla l´ús del portàtil per estudiar.
  9. Tens connexió  a Internet a casa teva?


Envieu les vostres respostes a:
serretajosepgregori@gmail.com
Gràcies i bona feina!
A sota, podràs escoltar el text:

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La neu, تساقط الثلج 雪 ձյուն neve,nieve, snow,elurra, снег, sniegas

HISTÒRIA DE VIDA : NANA DIAKITE MALI

Història de vida de Justina Markunas.Polònia