HISTÒRIA DE DIANA RIVEROS.PARAGUAI




Història de vida de Diana Riveros. 3r ESO ( Luque, Paraguai)

Tot va començar quan la meva mare  em va dir si volia anar a Espanya. Em va dir que Catalunya és molt gran i que hi ha moltes coses boniques. M’ho vaig pensar bé i vaig acceptar de venir a Rubí. La meva mare ha estat molt feliç, anava a dir que no , perquè feia quatre anys  que no veia la meva mare que treballa a Rubí fent de cangur. Però va haver molta paperassa a l’hora de obtenir el meu visat perquè al meu país el tema dels papers  és molt lent. Els funcionaris no tenen gaire pressa a donar els papers, encara que els tenen sempre et fan tornar una vegada i una altra. Quan finalment va sortir el meu passaport vaig poder agafar el vol cap a Barcelona
Vaig deixar el meu país, el dia 22 de febrer de 2011. Jo estava feliç, però al mateix temps trista perquè anava a deixar els meus amics i el meu germà  petit  al Paraguai.
Tot el viatge va anar molt  bé  i no va passar res perquè vaig estar tota l’estona dormint. Vaig néixer a una ciutat que es diu Luque i la meva llengua materna és el guaraní. Ara faig 3r d’ESO i estudio molt, encara que no  sé de que m’agradaria treballar de gran. He fet moltes amistats a la Serreta i m’ho passo molt bé.







Història de vida de Diana Riveros. 3r ESO











Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La neu, تساقط الثلج 雪 ձյուն neve,nieve, snow,elurra, снег, sniegas

HISTÒRIA DE VIDA : NANA DIAKITE MALI

Història de vida de Justina Markunas.Polònia