Història de vida de Caique i Nàdia Soares. 4 t ESO i 3r ESO.






Història de vida de Caique i Nàdia Soares. 4 t ESO i 3r ESO.

Jo sóc  del Brasil, de São Paulo capital. Jo vaig arribar  a Catalunya per aprendre l’idioma i estudiar la ESO. M’agrada una mica Barcelona. El meu viatge va ser normal. Jo vaig dormir  tot el viatge. No em va agradar  acomiadar-me dels meus amics del Brasil, però després que acabi 4t d’ESO jo tornaré al Brasil.
Tinc una núvia que es diu Fernanda Fonseca, té 15 anys i jo l'estimo molt, vull tornar com abans millor per estar amb ella  i estudiar ciències aeronàutiques al meu país d’origen. Tinc una germana mes petita que es diu Nadia Soares i un petit germà que es diu Pol Fernández que ara té 5 mesos. El meu pare es diu Oscar Fernández té 38 anys. Ell no és el meu pare de sang, però és més que un pare per a mi . Ell es preocupa molt per mi i  que no em falti de res. La meva mare es diu Andrea Silva té 35 anys , és una bona mare , Jo estimo molt els meus pares. Els meus avis i oncles són bones persones, i quan vaig arribar a la Serreta he fet molts amics ràpidament
I jo sóc la Nadia , la germana del Caique i tinc 14 anys .Sóc de Brasil he vingut a Catalunya fa  un any. Visc amb la meva mare que es diu Andrea el meu pare Òscar, el meu germà petit Pol i el meu germà gran Caique que abans ha parlat de la seva experiència Jo vaig venir aquí perquè la meva mare es va tornar a casar i pels estudis. Vaig arribar a Rubí el dia 23 desembre 2010.

Les coses que més ens han costat han sigut el clima i el menjar, però els superem construint una família. Vam arribar a la Serreta pel febrer i vam començar a fer classes i com el meu germà he fet molts amics de seguida i em comunico amb ells pel Facebook.  Ara estudio 3r d’ESO i estic molt contenta. Espero que em vagi bé el curs. Encara no sé què faré de gran, però el que sí que sé és que tinc moltes ganes que arribin les vacances de l’estiu.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La neu, تساقط الثلج 雪 ձյուն neve,nieve, snow,elurra, снег, sniegas

HISTÒRIA DE VIDA : NANA DIAKITE MALI

Història de vida de Justina Markunas.Polònia